Co mogę kupić w sklepie Mrs Strap?

Mrs Strap ma w swojej ofercie paski reporterskie. Są paski gotowe, dostępne od ręki. Jak również paski szyte stricte pod zamówienie klienta, również spersonalizowane haftem.

Jak dokonać zamówienia?

Aby dokonać zamówienia, należy wybrać jeden z gotowych pasków lub stworzyć własną kompozycję za pomocą kreatora dostępnego w sklepie internetowym MrsStrap.pl. Po dokonaniu wyboru paska / kompozycji należy dodać dany produkt do koszyka, a następnie postępować zgodnie z kolejnymi krokami zamówienia w sklepie.

Jaki pasek mogę wybrać?

Pasek może być gotowy – dostępny w galerii lub wygenerowany zgodnie z wizją klienta w generatorze z dostępnych w galerii materiałów.

Co to jest i jak działa Generator?

Generator umożliwia wygenerowanie wzoru wymarzonego paska z dostępnych w galerii materiałów i wysłanie go do realizacji w postaci zamówienia.

Co wpływa na cenę paska?

Na cenę paska mają wpływ jego składowe tj. rodzaj materiału, dodatki i ewentualny haft. Na cenę paska, natomiast, nie ma wpływu długość taśmy nośnej, która umożliwia regulację długości. Ta długość jest dostosowywana do klienta.

Czy mogę sprawdzić, jak będzie wyglądał pasek, przed złożeniem zamówienia?

Generator został stworzony właśnie z myślą o tym, aby ułatwić klientowi wybór poprzez zostawienie składowych na pasek, jakie wybrał, na zdjęciu.

Ile zajmuje realizacja zamówienia?

Wysyłka realizowana jest maksymalnie do 15 dni roboczych po otrzymania zapłaty za Zamówienie, w przypadku Zamówień indywidualnych i personalizowanych.
Paski gotowe są wysyłane najpóźniej dnia następnego po zaksięgowaniu płatności.

Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować do momentu, aż nie rozpocznie się proces jego realizacji. W tym celu proszę o kontakt.

Czy jest możliwość zakupu vouchera?

Tak, w naszym sklepie istnieje możliwość zamówienia vouchera (minimalna wartość kuponu to 159 PLN). Szczegółowe informacje tutaj.

Gdzie mogę obejrzeć na żywo produkty Mrs Strap?

Paski można zobaczyć okazjonalnie, na targach. Informacje o wydarzeniach, w których uczestniczymy, znajdziesz na naszym Fanpage.

Z jakich tkanin szyte są paski?

Paski są szyte z tkanin najwyższej jakości. Tkaniny ozdobne to 100% bawełna, a tkaniny od spodniej strony to materiały tapicerskie (typu alcantara) o dużej odporności na ścieranie. Jednocześnie trwałe i miłe w zetknięciu z szyją.

Jak dbać o pasek?

Pasek należy prać delikatnie ręcznie lub przecierać zwilżoną szmatką.

Jakie wymiary ma pasek? Czy długość paska będzie dla mnie odpowiednia?

Przybliżone wymiary paska:
długość paska – 150 cm,
szerokość taśmy nośnej 2,5 cm,
długość i szerokość części ozdobnej 48 cm i 5 cm.
W przypadku kiedy pasek szyty jest na zamówienie, jest możliwość dostosowania jego długości do indywidualnych wymagań.

Czy pasek reporterski od Mrs Strap jest wygodny?

Istotne jest, że aparat nie buja się przy pochylaniu, pozostaje blisko ciała. Pasek daje dużą swobodę w dostępie do sprzętu. Aparat porusza się po pasku za pomocą karabińczyka, co sprawia, że nie trzeba do każdego zdjęcia zdejmować paska z ramienia. Aparat jest dobrze wyważony. Skierowany obiektywem w dół. Ma regulację długości i stoper. Aparat przykręcony jest do paska śrubą mocującą z gwintem 1/4”.

Pasek zrobiony jest z tkanin, które nie drażnią skóry. Nawet przy czasochłonnych sesjach nie uwierają. Sposób noszenia paska i jego budowa powodują odciążenie kręgosłupa na odcinku szyjnym co zapobiega powstawaniu dyskomfortu i dolegliwości.

Czy mocowanie pasuje do mojego body?

Pasek przykręcony jest do body śrubą mocującą z gwintem 1/4”. Jest to śruba uniwersalna i również stosowana w statywach fotograficznych.

Czy śruba mocująca znajduje się w komplecie?

Tak, śruba mocująca jest w komplecie z paskiem.

Czy kolory tkanin wyglądają inaczej niż na monitorze komputera/ tablecie/ telefonie?

Tak, kolory mogą różnić się od rzeczywistych w zależności od ustawień Twojego urządzenia. Dołożyliśmy starań, aby oddać je jak najwierniej, ale niewielka różnica w odcieniach (a także we wzorze materiału!) może występować.

Jaki jest czas i koszt dostawy?

Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem:

  • Poczty Polskiej – 14 zł priorytet, przewidywany czas dostawy 24h od dnia nadania.
  • Paczkomatów – 13 zł, dostawa w 24h od dnia nadania.
  • Firmy Kurierskiej (DPD, UPS, InPost Kurier) – 15 zł, dostawa w 24h od dnia nadania.
  • W przypadku wyboru przesyłki pobraniowej do kosztu dostawy należy doliczyć 6 zł do kosztu dostawy wybraną metodą.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Odbiór osobisty jest możliwy na terenie Warszawy i Sulejówka po wcześniejszym umówieniu.

Czy wysyłacie towar za granicę?

Towary dostarczamy na terenie Polski.
W przypadku konieczności wysłania towaru za zagranicę, przed złożeniem zamówienia Klient powinien skontaktować się z obsługą Sklepu w celu ustalenia dogodnej formy dostawy.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Możliwe są następujące formy płatności:

  • Online za pomocą płatności Blue Media – bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  • Przelewem – po zarezerwowaniu zamówionego produktu, automatycznie wysyłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego do dokonania wpłaty.
  • Dane do przelewu:Katarzyna Lorenc-Lusa ul, Kossaka 8a, 05-070 Sulejówek, numer konta: 75 1950 0001 2006 0011 5232 0001 – W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
  • Za pobraniem – gotówką przy odbiorze przesyłki. Ta forma płatności jest możliwa przy zakupie produktów gotowych, dostępnych „od ręki”. Przy wyborze płatności za pobraniem doliczamy 6 pln opłaty manipulacyjnej.
  • Gotówką – przy odbiorze osobistym zamówienia. Ta forma płatności jest możliwa przy zakupie produktów niespersonalizowanych, chyba, że ustalenia stanowią inaczej.
  • Pay Pal – na adres mrsstrap.sklep@gmail.com.

Czy otrzymam fakturę VAT na swoje zamówienie?

Nie jesteśmy płatnikiem VAT. Jako dowód zakupu dostaną Państwo rachunek.

Co oznacza “personalizacja”?

Personalizacja to haft komputerowy na pasku, wykonany według wzoru i zaleceń klienta.

Co muszę zrobić w celu personalizacji paska?

W celu personalizacji paska należy wysłać plik .jpg lub .png ze wzorem do haftu. Plik powinien być w dobrej rozdzielczości, aby dobrze odwzorować szczegóły haftu na materiale. Możesz użyć do tego celu projektanta haftu lub wysłać swój plik w e-mailu na adres sklep@mrsstrap.pl.

Czy jest możliwość dokonania zwrotu zamówionego towaru?

W celu odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest wysłać oświadczenie o swojej decyzji mailem na adres mrsstrap.sklep@gmail.com . Zwrot pieniędzy zostanie automatycznie przekazany na saldo Klienta po otrzymaniu towaru przez Sklep. Pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty poinformowania Sprzedającego o swojej decyzji.

Zwracany towar należy przesłać na poniższy adres wraz z dowodem zakupu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni:
Katarzyna Lorenc-Lusa, Kossaka 8a, 05-070 Sulejówek. Koszt przesyłki w przypadku zwrotu towaru, na skutek odstąpienia od umowy, ponosi Klient.
Zwrotu towaru należy dokonać wraz z dowodem zakupu. Jeśli Klient chce zachować dowód zakupu na pozostałe niezwracane produkty z tego samego paragonu, winien wykonać we własnym zakresie jego kserokopię. Kserokopia ta będzie uznana jako ważny dowód zakupu.
Zwrócić można towar gotowy, dostępny „od ręki”.
Jeśli jest to zamówienie realizowane według wytycznych klienta lub ściśle związanych z jego osobą zwrot nie przysługuje.

Czy jest możliwość zareklamowania zamówionego towaru?

W przypadku wad produktu lub jego niezgodności z umową Klient ma możliwość reklamowania zakupionego produktu.

Reklamację można składać:

  • pisemnie na adres: Katarzyna Lorenc-Lusa, Kossaka 8a, 05-070 Sulejówek;
  • w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@gmail.com.

W opisie reklamacji należy podać: (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe co ułatwi rozpatrzenie reklamacji.

Towar wraz z dowodem zakupu i z wyszczególnieniem wady oraz określeniem oczekiwań dotyczących realizacji zobowiązań Sklepu, należy wysłać na własny koszt na adres firmy Katarzyna Lorenc-Lusa.

Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu Klient ma prawo żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do Sklepu.

NIE MA ODPOWIEDZI, KTÓREJ SZUKASZ?
ZAPYTAJ MRS STRAP!

Wyślij e-mail  lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego.